Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Salată de orez cu valeriană by Laura Cosoi

Salată de orez cu valeriană by Laura Cosoi

Pentru o viitoare mămică mesele zilnice trebuie să fie întotdeauna o sursă de fibre și vitamine, dar și carbohidrați care să furnizeze o energie cât pentru doi. În această perioadă, responsabilitatea de a avea grijă de tine și de viitorul tău copil în același timp, crește.

Toată alimentația ta trebuie să fie echilibrată încă de la concepție pentru că îi influențează sănătatea copilului tău.

Ce mâncăm sănătos pentru o #SarcinaZEN?

După o supă cremă de morcovi și turmeric hrănitoare, Laura Cosoi revine cu o altă recomandare pentru ca mesele tale să fie atât un deliciu, cât și o sursă de energie și sănătate: salata de orez cu valeriană.

Descoperă o salată sățioasă, proaspătă și care te va înviora de la prima degustare!

Timp de preparare: 20 minute

Ingrediente

  • Orez sălbatic combinat cu orez basmatic
  • Ceai de mentă / mentă proaspătă
  • 50 ml de ulei de măsline
  • 40 g merișoare uscate
  • Salată valeriană
  • Oțet balsamic
  • Piper
  • Miez de nucă

 

Mod de preparare:

  • Fierbe orezul în ceaiul de mentă aprox. 17 minute
  • Scurge-l și lasă-l la răcit.
  • Între timp pregătește un dressing din 50 ml de ulei de măsline cu 30 g de merișoare uscate și puțină sare grunjoasă. Amestecă-le și pisează-le într-un mojar.
  • Adaugă sosul peste aprox. 50g de valeriană; adaugă oțet balsamic și piperează cu puțin mix de boabe de piper măcinată
  • Pune mixul de valeriană și miezul de nucă zdrobit peste orezul răcit

Merișoarele în combinație cu menta, miezul de nucă și orezul sunt un adevărat deliciu.

Salată de orez cu valeriană by Laura Cosoi

Meniu bogat în: fibre, carbohidrați, vitamine (A, B12, E, K), calciu și seleniu.

Proprietăți: merișoarele au proprietăți antiinflamatoare, te feresc de infecțiile urinare; valeriana te scapă de insomnii, îți alungă stările depresive și îți calmează orice durere digestivă; menta este un decongestionant în afecțiunile inflamatorii ale sinusurilor și căilor respiratorii 

MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema