Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Hummus preparat în casă by Laura Cosoi

Hummus preparat în casă by Laura Cosoi

Regula de bază pentru o mămică și un bebeluș sănătos este o alimentație corespunzătoare în cele nouă luni de sarcină și nu numai. Bebelușul tău trebuie să crească și să se dezvolte normal, așa că trebuie să te asiguri că faci cele mai sănătoase alegeri în alimentația ta.

Vor exista perioade în care dorința de foame va fi permanentă, iar apoi îți poți pierde brusc interesul pentru mâncare. De aceea, atât foamea cât și evoluția greutății în timpul sarcinii variază. Important este să nu te abați de la un meniu care să conțină nutrienții de care ai nevoie în această perioadă.

Ce măncăm sănătos pentru o #SarcinaZEN?

Dacă ești una dintre viitoarele mămici care încă mai merge la serviciu și dorești să îți pregătești un pachet sănătos și sățios pentru pauza de masă, Laura Cosoi vine în ajutor cu o rețetă clasică foarte ușor de preparat, care poate fi un fel de mâncare care te poate aștepta și două zile în frigider fără să se strice: hummus.

Hummusul te ajută să-ți păstrezi greutatea în limitele normale, ajută digestia și întărește oasele. Este un produs bogat în antioxidanți și poate fi folosit în combinație cu multe alte ingrediente.

Descoperă această rețetă clasică de hummus: ușor de preparat, delicioasă, sățioasă și sănătoasă!

Timp de preparare: 20 minute

Ingrediente:

  • 2 conserve cu năut
  • 1 lămâie
  • 1 cățel de usturoi
  • sare
  • pastă de susan (tahini)
  • ulei măsline
  • pâine prăjită sau lipie
  • 1 lingură semințe chimion
  • muguri de pin


Mod de preparare:

  •  Scurge năutul și clătește-l
  •  Amestecă într-un procesor de alimente năutul, sucul de la o jumătate de lămâie, usturoiul, chimenul, sarea, pastea tahini și puțină apă
  •  Amestecă până obții o pasta
  •  Servește-l cu ulei de măsline și muguri de pin, pe lipie
  •  Pont: pune lângă acest preparat și un ardei roșu copt
Hummus preparat în casă– rețetă by Laura Cosoi

Meniu bogat în: fibre, vitamin B6, B9, acid folic, mangan, protein și minerale – fier, fosfor, potasiu, calciu, magneziu, cupru și zinc

Proprietăți:

O sursă excelentă de fibre, vitamina B6 și B9, acid folic, mangan și alte minerale și proteine, năutul poate înlocui cu success carnea. De asemenea, are și proprietăți minune – controlează pofta de mâncare.

Lămâia are un conținut mare de vitamine care reprezintă factori vitali pentru dezvoltarea fătului.

MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema