Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Budincă cu lapte de migdale by Laura Cosoi

Budincă cu lapte de migdale by Laura Cosoi

Diminețile din perioada sarcinii pot fi foarte leneșe. Însă, cu atât mai mult acum nu trebui să sari peste micul dejun, pentru că dezvoltarea sănătoasă a bebelușului tău depinde foarte mult de regimul alimentar pe care i-l oferi. 

Așadar, în această perioadă trebuie să te asiguri că-ți oferi alimente sănătoase care să susțină sistemul imunitar și să stimuleze funcțiile cognitive ale fătului. În plus, astfel vei dobândi energia și buna dispoziție încă de la primele ore ale dimineții.

Nu uita ca înainte cu 30 de minute de micul dejun să bei 1-2 pahare pe stomacul gol și să mănânci fructe. Este foarte important!

 

Ce mâncăm la micul dejun pentru o #SarcinaZEN?

Laura Cosoi ne recomandă să facem alegeri sănătoase care cu siguranță vor satisface gusturile oricărui gurmand. Ea ne propune să ieșim din rutină și să renunțăm o perioadă la variantele clasice de mic dejun (laptele cu cereale, griș, ouă fierte, brânzeturi și legume) și să încercăm o rețetă sănătoasă foarte dragă ei: budincă cu lapte de migdale și unt de arahide.

 

cosoi

 

Timp de preparare: 10 minute

Ingrediente:

  • 2 banane
  • 2 linguri unt de arahide 
  • 1 3/4 lapte de migdale
  • sirop arțar sau de agave
  • 1 cană fulgi ovăz 
  • 1 plic scorțișoară
  • vanilie pură
  • mix de fructe uscate 

 


Mod de preparare:

  1. Fierbe laptele într-o oală medie
  2. Adaugă ovăzul și redu căldura până începe să fiarbă (1-2 minute). Amestecă ocazional.
  3. Închide focul și acoperă-l pentru câteva minute. Apoi, adaugă banana, unul de arahide, scorțișoara și vanilia. Amestecă-le cu miere sau cu sirop de agave.
  4. Adaugă fructe uscate la final.

 

Meniu bogat în: proteine și acid folic (ajută la prevenirea defectelor cerebrale ale fătului), acizi grași omega 3, fibre, potasiu și alte vitamine

 

Truc: înlocuiește fructele uscate cu fructe proaspete, după preferințe. Atenție! Asigură-te că nu ești alergică la arahide.

 

Voi cu ce mic dejun sănătos vă începeți diminețile? SarcinaZEN by AptaNUTRICIA

MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema