Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Alimentaţia şi regimul în timpul sarcinii

Alimentaţia şi regimul în timpul sarcinii

În primul trimestru de sarcină, un regim alimentar echilibrat şi sănătos contribuie la o dezvoltare armonioasă a fătului în pântecele tău. Mesele principale din timpul zilei trebuie să fie variate şi la intervale regulate de timp, putând fi suplimentate cu o mică gustare între acestea.

Evită alimentele cu conţinut ridicat de zahăr şi grăsimi şi optează pentru variante sănătoase precum fructe şi legume.

Pentru ajutor în dozarea zilnică a fiecărui aliment puteţi consulta Piramida Alimentelor.

Grupa 1: asigură-te că consume multe alimente solide cu conţinut de carbohidraţi (6 porţii minim);

Grupa 2: 

Înregistrează-te ca membru că să citești tot articolul sau intră în cont.
MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema