Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Vitamina A în sarcină

Vitamina A în sarcină
Vitamina A este importantă pentru dezvoltarea bebelușului. Dar în concentrații prea mari, ea poate fi dăunătoare pentru făt. Așa că anumite alimente bogate în vitamina A sunt de evitat în timpul sarcinii. Află ce poate rămâne în meniul tău și ce să nu mănânci în timpul sarcinii.
citeşte mai mult

Top 5 sfaturi pentru o alimentație sănătoasă în sarcină

Top 5 sfaturi pentru o alimentație sănătoasă în sarcină
Acum, când ești însărcinată, este momentul să te gândești mai serios la alimentația ta. Uite 5 sfaturi care-ți vor fi de folos pentru o alimentație sănătoasă în sarcină.
citeşte mai mult

Grăsimi esențiale în sarcină

Grăsimi esențiale în sarcină
Ne-am obișnuit să tot auzim că grăsimile sunt rele. Dar în timpul sarcinii, grăsimile au un rol esențial în creșterea și dezvoltarea bebelușului. Uite care sunt grăsimile bune în timpul sarcinii și cum să le introduci în meniul tău.
citeşte mai mult

Fierul și vitamina C în sarcină

Fierul și vitamina C în sarcină
Fierul are un rol foarte important în timpul sarcinii – el transportă oxigenul către bebeluș și contribuie la dezvoltarea sănătoasă a creierului acestuia. Află care sunt simptomele lipsei de fier, ce alimente sunt bogate în fier și de ce este bine să mănânci alimente bogate în fier și vitamina C la aceeași masă.
citeşte mai mult

Alimentația în sarcină: superalimente în meniul tău

Alimentația în sarcină: superalimente în meniul tău
Când ești însărcinată, dezvoltarea sănătoasă a bebelușului tău depinde de nutrienții pe care regimul tău alimentar îi furnizează fătului. Când vorbim despre superalimente ne gândim, de obicei, la acele alimente care conțin multe vitamie, minerale și antioxidanți.
citeşte mai mult
MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe