Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Exerciții ușoare pentru trimestrul trei al sarcinii

 Exerciții ușoare pentru trimestrul trei al sarcinii

Încă puțin până la una dintre cele mai frumoase experiențe din viața unei femei: venirea bebelușului tău pe lume.

Știm că aștepți cu nerăbdare acel moment când îți vei ține în brațe bebelușul. Până atunci, în burtică bebelușul este legănat, îi plac mișcările circulare. Andreea Pautov ți-a pregătit câteva posturi în pregătirea pentru o naștere ușoară, dedicate celui de-al treilea semestru al sarcinii.

 

Mișcările hoola-hoop - o foarte veche tehnică hawaiană. 

  • Depărtează picioarele cât să faci loc burticii
  • Cu genunchii ușor îndoiți, poți face câteva mișcări circulare din pelvis, în ambele sensuri
  • Folosește respirația UJAI – inspirând pe nas și expirând pe gură cu sunet; de asemenea, poți inspira pe nas și la expirație poți folosi sunetul HAA
  • Leagănă-te în timp ce și bebelușul tău se leagănă.
 

Nașterea copilului este o legănare, o renaștere a ta. 

Mișcări în față și retrovers 

  • Mișcă pelvisul înainte și înapoi
  • Inspiră înainte, expiră înapoi

 

Mișcări circulare cu mingea 

  • Așază-te cu șezutul pe minge
  • Mișcă-ți pelvisul circular – mișcare ce ajută și la durerile sciatice, la deranjul în zona coccisului și eliberează durerile din zona pelvisului, din zona lombară
  • Concentrează-te pe respirație
  • Menține-ți coloana dreaptă, pieptul deschis, umerii coborâți

 

Poziția copilului ajustată pe minge 

  • În genunchi, pune mâinile drepte pe minge
  • Deplasează-te înainte și înapoi, având coloana vertebrală dreaptă
  • Respiră și inspiră în timp ce îți relaxezi mușchii spatelui, șezutul, perineul
  • Scapă de toată tensiunea din zona toracală și dintre omoplați
  • Relaxează gâtul
NutrițieZEN
by Laura Cosoi

Laura Cosoi ți-a pregătit rețete usoare, ideale pentru o sarcină ZEN!

Află mai multe

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema