Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Rețetă guacamole cu spanac by Laura Cosoi

Rețetă guacamole cu spanac by Laura Cosoi

Nutriția unei viitoare mămici este unul dintre factorii decisivi pentru starea de sănătate și pentru dezvoltarea micuțului tău în primele 1000 de zile. Regimul tău alimentar influențează acum nu doar organismul tău, ci și pe cel al fătului tău, motiv pentru care este important să-ți adaptezi nutriția și la nevoile sale.

Toată mămicile își doresc un copil inteligent, iar pentru formarea de celule sănătoase la nivelul creieului, acidul folic joacă un rol foarte important. Trebuie ca pe perioada sarcinii să consumi cât mai multe alimente bogate în acid folic.

Ce măncăm sănătos pentru o #SarcinaZEN?

După o serie de rețete care conțin alimente hrănitoare și care îți oferă porțiile de energie și de vitamine corespunzătoare pentru această perioadă, Laura Cosoi ne-a mai pregătit o rețetă bogată în grăsimi mononesaturate și antioxidanți, cu un fruct care ar trebui să aibă un loc privilegiat în dieta femeilor: avocado.

Descoperă o rețetă gustoasă cu două alimente care nu trebuie să lipsească din dieta viitoarelor mămici: guacamole cu spanac!

Timp de preparare: 20 minute

Ingrediente:

  • Baby spanac (2 căni)
  • 3 avocado bine coapte
  • Usturoi
  • Coriandru proaspăt
  • Iaurt de cocos sau lapte de cocos la conservă
  • Ulei de avocado sau de măsline
  • Fasole neagră (o conservă)
  • Roșii cherry (aprox. 10 bucăți)
  • Nachos
  • 2 lime


Mod de preparare:

  • Opărește spanacul și lasă-l să se scurgă foarte bine.
  • În același timp pune la fiert și fasolea.
  • Usucă spanacul pe două foi de hârtie care să-i absoarbă toată apa.
  • Atașează lama în formă de S pentru procesorul de bucătărie.
  • Adaugă spanacul, avocadoul, usturoiul zdrobit, coriandrul, laptele de nucă de cocos, sucul de lămâie, uleiul de măsline și sare și piper după preferințe.
  • Procesează până la omogenizare – cca. 2 minute la viteză mare.
  • Pune totul într-un castron. Adaugă fasolea fiartă care trebuie scursă bine înainte, roșiile mărunțite și coriandrul.
  • Servește-le cu chips-uri de orez.
Guacamole cu spanac – rețetă by Laura Cosoi

Meniu bogat în: acid folic, potasiu, fibre, vitamina E, complexul de vitamine B.

Proprietăți:

Avocado conține vitamine și minerale importante care sunt necesare dezvoltării intrauterine a fătului. De asemenea, el conține și grăsimi mononesaturate, acid folic, potasiu și fibre. Consumă-l în perioada premergătoare conceperii, în sarcină, dar și după venirea pe lume a bebelușului, atunci când alăptezi.

Spanacul este de asemenea, o foarte bună sursă de acid folic.

MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe

Citeşte şi alte articole pe aceeaşi tema