Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Exerciții ușoare pentru trimestrul doi al sarcinii

Exerciții ușoare pentru trimestrul doi al sarcinii
Am aflat deja cât de importante sunt exercițiile de yoga din primul trimestru al sarcinii, urmează să vedem care sunt recomandările Andreei Pautov pentru cea de-a doua perioadă.
citeşte mai mult

Exerciții pentru primul trimestru de sarcină – Yoga feminină

Exerciții pentru primul trimestru de sarcină – Yoga feminină
O opțiune minunată care te ajută să te conectezi cu feminitatea și cu darurile prenatale, yoga feminină este o practică extrem de relaxantă. Ea presupune doar posturi grijulii și liniștite pe care să le faci pe saltea cu ochii închiși și să le menții în jur de 1-5 minute, folosindu-te de perne, rulouri și păturici pentru un confort maxim.
citeşte mai mult

Tehnici de respirație și vizualizare cu bebelușul tău

Tehnici de respirație și vizualizare cu bebelușul tău
Vei fi mamă în curând. Dar mai întâi, trebuie, pentru ca toată sarcina să nu fie o avalanșă pentru tine, să înveți să te relaxezi.
citeşte mai mult

Exerciții de eliberare emoțională în perioada sarcinii: tehnica tapping

Exerciții de eliberare emoțională în perioada sarcinii: tehnica tapping
Corpul este compus din energie, iar tappingul restabilește echilibrul energetic al lui și elimină emoțiile negative care sunt captive acolo.
citeşte mai mult

Tehnică de relaxare în sarcină: Yoga Nidra sau Somnul Yogic Conștient

Tehnică de relaxare în sarcină: Yoga Nidra sau Somnul Yogic Conștient
Pentru organismul unei femei, sarcina poate fi o experiență destul de obositoare. Schimbările majore care se petrec în viața unei viitoare mame, atât cele fizice, cât și cele emoționale, pot cauza mari probleme legate de somn, mai ales în primul, dar și în al treilea trimestru. Aceste pauze de la somn cresc starea de oboseală.
citeşte mai mult
NutrițieZEN
by Laura Cosoi

Laura Cosoi ți-a pregătit rețete usoare, ideale pentru o sarcină ZEN!

Află mai multe