Laptele matern este cel mai bun aliment pentru sugari, oferind numeroase beneficii pentru bebeluş.

Organizaţia Mondială a Sănătăţii recomandă alăptarea exclusivă până la 6 luni.

NUTRICIA susţine această recomandare, precum şi continuarea alăptării în paralel cu introducerea altor alimente în dieta bebeluşului la recomandarea medicului.

Contactează experţii NUTRICIA:

Paste cu dovlecei by Laura Cosoi

Paste cu dovlecei by Laura Cosoi
Un regim sănătos și echilibrat va influența sănătatea și dezvoltarea fătului. Importantă în această perioadă este calitatea, nu cantitatea, iar alimentele consumate trebuie să satisfacă atât necesarul tău nutrițional, cât și pe cel al copilului. De aceea, regimul trebuie să fie unul echilibrat, care să ajute organismul să preia nutrienții de care are nevoie.
citeşte mai mult

Hummus preparat în casă by Laura Cosoi

Hummus preparat în casă by Laura Cosoi
Regula de bază pentru o mămică și un bebeluș sănătos este o alimentație corespunzătoare în cele nouă luni de sarcină și nu numai. Bebelușul tău trebuie să crească și să se dezvolte normal, așa că trebuie să te asiguri că faci cele mai sănătoase alegeri în alimentația ta.
citeşte mai mult

Cartofi dulci la cuptor cu fasole neagră by Laura Cosoi

Cartofi dulci la cuptor cu fasole neagră by Laura Cosoi
O alimentație sănătoasă și un mod de viață din care să nu lipsească mișcarea. Acestea trebuie să fie preocupările principale pentru o viitoare mămică. Apetitul tău crește considerabil în timp ce înaintezi în sarcină, de aceea trebuie să te asiguri că organismul tău primește tot ce are nevoie.
citeşte mai mult

Salată vegetariană de broccoli by Laura Cosoi

Salată vegetariană de broccoli by Laura Cosoi
Te numeri printre viitoarele mămici care țin o dietă vegetariană? Nu trebuie să te îngrijorezi. Asigură-te că vei avea un regim echilibrat și vei avea în meniul tău zilnic suficient de multe proteine și calorii. Astfel vei putea contribui la o dezvoltare armonioasă a bebelușului tău.
citeşte mai mult

Budincă cu semințe chia by Laura Cosoi

Budincă cu semințe chia by Laura Cosoi
Cea mai des întâlnită poftă din perioada sarcinii este pofta de dulce. Însă, indiferent de alimentul de care ai poftă, nu uita că trebuie să menții o dietă sănătoasă și astfel să înlocuiești alimentele la care poftești cu unele apropiate lor.
citeşte mai mult
MișcareZEN
by Andreea Pautov

Fă mișcare și fii ZEN alături de Andreea Pautov!

Află mai multe